Reklamacje
WARUNKI REKLAMACJI
(ZGŁOSZENIE NIEZGODNOŚCI TOWARU KONSUMPCYJNEGO Z UMOWĄ)
- Reklamacje należy składać na adres Sunrise Group Sp. z o.o., ul Dziwiszów 158, 58-508 Jelenia Góra lub pocztą elektreniczną biuro@twojekosze.pl
- Składając reklamację należy dostarczyć do Sunrise Group Sp. z o.o. reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu (paragon, mail potwierdzający zakup, screen shot/zrzut z ekranu)i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym pod adresem: www.twojekosze.pl/files/wzor-reklamacje.rtf lub odręcznie napisanym oświdczeniem
- BINPOL rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternaście) dni od dnia złożenia reklamacji.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sunrise Group Sp. z o.o. naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.